Rubbel og bit.

16 Jul

Ettersom jeg har fått hele tre klager i løpet av en dag på dårlig oppdatering, får jeg vel gi dere lesere litt å kose dere med.

Grunnen til at jeg ikke får oppdatert noe særlig er at jeg har hatt fryktelig mye å gjøre i det siste. Har hatt noen ekstra vakter, og tro det eller ei, så har jeg litt sosial liv her i kristiansand.
De siste dagene har jeg ikke vært helt i form, og da jeg fikk meg selv til å kjøpe en febermåler i går, fant jeg ut at jeg nesten hadde 40 i feber. Det forklarer litt hvorfor jeg har følt meg så fyllesyk de siste dagene.
I går var jeg på hatte-shopping sammen med Andreas, en fra avdelingen min. Vi fikk ikke kjøpt noen hatt, men vi hadde is og kaffe istede. Etter en stund på senteret dro vi hjem å lagde nachos og så på tv. Jeg kjenner at det er lenge siden jeg bare har ligget en hel kveld å sett på tv. Two and a halv men, king of queens, ncis, you name it. Ettersom feberen min var rimelig høy, holdt jeg på å sveite meg selv bort i sofaen mens jeg følte meg rimelig omtåket. Da jeg våknet i morges var feberen borte, men jeg kjente at jeg fremdeles ikke var i form da jeg kom på jobb. Det er hardt å være på jobb mens formen er slik.
Etter jobb dro jeg opp på senteret å spanderte på meg samleboksen til Sex And The City. Lønningsdag er fint nemmelig. Desverre meg det ikke noe serietitting i dag, ettersom Terese var rimelig pratesyk. Så kvelden har gått til koseprat og Menn som stirrer på geiter. Fantastisk morsom film.
I morgen er det klart for ekstra vakt. Skulle egentlig hatt fri, men ettersom jeg ikke klarer å si nei til å jobbe, skal jeg på jobb likevel. Jeg begynner heldigvis ikke før fire. så jeg har god tid til å sove ut litt :)

Legg igjen en kommentar

