Jeg har det fint!

3 Jul

Jeg stortrives her i Kristiansand.
Hybelen er fin, og jeg føler meg faktisk hjemme her. Det føles ikke fremmed, slik som det gjorde da jeg bodde i kvinesdal. Jeg klarer til og med å gå på do her. Ja, for deg høres det teit ut. Men for meg er det en lettelse.
Jeg er litt manko på bilder da, det er det eneste. Men det skal jeg få ordnet med tiden.

Og så er det jobben da. Aktivitetsvert i selveste dyreparken! Det er fantastisk. For de som ikke vet, jobber jeg på bobbanen, nilen (tømmerenna), fyrtårnet og traktorslepa oppe på kutoppen. Jeg stortrives, virkelig. Folkene her er også helt fantastiske. Alle er utrolig hyggelige, og alle blir tatt inn i varmen. På torsdag hadde vi bli-kjent-fest, og vi på avdelinga hadde det utrolig morro sammen. Og nå på mandag, skal vi ha personalfest hjemme hos to av dem. Det blir knall. Jeg gleder meg.
Men selv om jeg trives, så er det hardt. I dag er jeg helt utslitt etter dobbeltvakt, først på traktorslepa og så på nilen. Det er tungt. I morgen skal vi en gjeng i badeland, og på kvelden er det klart for KAPTEIN SABELTANN!
På mandag er det dobbeltvakt igjen, før det er duket for personalfest. og på tirsdag er det senvakt før senga kaller, og jeg skal opp tidlig på onsdag for å hjem til Farsund på møte. Torsdag starter kaperdagene, og varer til og med lørdag. Først på søndag kan jeg slappe av litt, før det er full uke igjen på mandag. Men jeg skal ikke klage. Jeg trives i jobben, både her i dyreparken og den jeg skal ha hjemme på kaperdagene.
Jeg har det fint fortiden, og jeg stortrives med å ha det fint!

Legg igjen en kommentar

