Da er jeg i gang!

21 Jun

I dag hadde jeg min første dag på jobb. Jeg var oppe på kutoppen å jobbet på traktorslepa der oppe. Dagen gikk egentlig helt greit. Arbeidstiden gikk fort, og vips så var jeg ferdig for dagen. Timene går tydeligvis fort der inne i parken. Det var ikke særlig mye folk, men akkurat nok til at jeg hadde noe å gjøre hele tiden. Jeg koste meg!
I morgen får jeg besøk av mamma og pappa før jobb. Jeg gleder meg jeg.

Én kommentar to “Da er jeg i gang!”

  1. Ekå 21.06.10 kl. 23:20 #

    http://wordsalad.blogg.no/1277158720_gratulerer_med_dagen_.html
    Her Lise, her er bursdagssangen din!

Legg igjen en kommentar

