En ny hverdag!

19 Jun

Javel, nå starter min nye hverdag. Jeg har kommet meg på hybelen, fått pakket ut, og tatt meg til rette. Vi har fått hilst på dem vi skal bo sammen med, som for øvrig ikke har gitt et særlig bra inntrykk av seg selv, og vi har hatt en trivelig dag i parken sammen med Eva og Kevin.
Nå har jeg og Kevin vært å handlet litt mat, og vi sitter her rimelig sultne. Desverre har det seg slik at «romkammeratene» våre har tatt seg den friheten av å holde vors her i kveld, noe som gjør at det er folk på kjøkkenet til enhver tid. Tre ganger hurra for det ja.
Vi får heller ta en prat med dem i morgen, og slappe litt av før kjøkkenet blir ledig, og lyden dempes.

Legg igjen en kommentar

