I <3 it!

16 Jun

Lykkerusen har enda ikke forlatt meg. Jeg er storfornøyd med karakterene mine for i år, og i tilleg kom jeg heller ikke opp til muntlig eksamen! Kunne det blitt bedre??

Det eneste som kanskje svekker lykkerusen min en liten smule, er det at jeg flytter om bare 3 dager til!
Jeg driver å pakker nå, og funderer litt for meg selv hva som er nødvendig å ta med seg og ikke. Det er vanskelig.

Én kommentar to “I <3 it!”

  1. Ekå 21.06.10 kl. 23:21 #

    Du er ekstremt god!

Legg igjen en kommentar

