rotekopp sa du?

13 Jun

Jeg sitter her å hører på Brita Wallevik, og tenker at jeg burde vurdere å rydde nattbordet mitt. Og resen av rommet for den saks skyld.

Hva tror du?

Det er ikke særlig mye plass igjen her nå. Det som er heller trist å tenke på, er at neste uke på denne tiden er nattbordet helt tomt. Da ligger jeg i sengen i k.sand og gruer meg aldeles skrekkelig til første arbeidsdag i dyreparken.

Forresten, om du aldri har hørt Brita Wallevik så syntes jeg virkelig at det er på tide. Dette var en av mine ynglinskassetter da jeg var liten. Birgit og jeg byttet på den så ofte vi kunne, slik at vi begge kunne høre på henne. Det jeg ikke visste da, men fikk vite for noen få år siden, er at denne jenta tapte kampen mot kreft i en alder av 16 år gammel. Hun var fra Kristiansand, og hadde en fantastisk nydelig stemme.
Du finner sangene hennes på spotify.

Én kommentar to “rotekopp sa du?”

  1. Ekå 21.06.10 kl. 23:23 #

    Platen hennes ligger i mine fine sanger på spotify. Digget den da jeg var liten. Var så vakker. En av mine første plater.

Legg igjen en kommentar

