Delte følelser.

9 Jun

Alle snakker så mye om hvor mye de gleder seg til skolen er over, og til det endelig blir ferie. Jeg er på mange måter uenig. Selvfølgelig gleder jeg meg også til det er ferie, men ikke like mye som mange andre. Klassen min er helt super, og neste uke blir den aller siste uka sammen med dem. Jeg kommer til å savne dem noe helt forferdelig, alle sammen! De er helt rå hele gjengen.
Den 19 juni flytter jeg fra hjembyen min, og alle folkene her. Mest av alt kommer jeg nok til å savne kjæresten min, ettersom bestevenninna mi flytter sammen med meg. Det blir rart å være uten ham. Nå har jeg mere eller mindre bodd hos ham de siste ukene, bare for å tilbringe mest mulig tid sammen med ham før jeg flytter. Tiden har gått så sykt fort. Det er jo bare litt over en uke til!
Men på en annen side, så gleder jeg meg veldig! Jeg kommer meg bort fra denne småbyen, jeg får bo alene ( mere eller mindre), jeg begynner i ny jobb, og jeg har bestevenninna mi med meg. Jeg kan jo ikke akkurat klage.
Dessuten så kommer jo Hilde fra klassen min til høsten, og det gleder jeg meg fryktelig mye til!

Jeg og pus <3

Legg igjen en kommentar

