Forberedelse til eksamen!

6 Jun

I morges, akkurat som i går morges, fikk jeg frokost på sengen av kjæresten min. Det er herlig å ha en slik snill kjæreste som styrer for at jeg skal ha det fint. Hvertfall, det smakte godt og energien steg litt. I dag er det nemmelig viktig med litt energi. Jeg leser nemmelig til eksamen, og jeg skal si deg en ting.. Jeg jobber som en gud!
Det er programfageksamen det er snakk om, og vi kom opp i hjerneslag. Det var ikke det værste vi kunne ha kommet opp i ettersom vi hadde dette på tentamen før jul, men det er likevel krevende.
Så, ønsk meg lykke til med lesingen, og lykke til i morgen!

Legg igjen en kommentar

