what a wonderful day

2 Jun

Gårsdagen var absolutt fantastisk!
Jeg våknet opp i halv 10 tiden med en smule trøtt kjæreste ved siden av meg, og gikk i dusjen for å barbere leggene mine. Etter noen telefoner, og litt vimsing rundt i huset, dukket Terese og Ole opp på døra. Skolen var stenkt i går, og vi skulle ha aktivitetsdag hjemme. Etter frokost dukket Martin og Cato også opp, og vi dro ned i husebyparken for å spille volleyball. Etter litt spill, og litt fotball, dro  vi ned på stranda og koste oss i sola. Vi badet, solte oss, og bare nøyt været. Det var virkelig herlig, og jeg kjente at livet kan være virkelig fantastisk av og til.

I 5 tiden kom Adina å hentet meg. Vi skulle inn på filmmøte i korshamn. Vi ble en del folk, der vi diskuterte fremtiden til filmen «Hvis morgendagen aldri kommer». En film som Odd Arne virkelig brant for å lage, men som han aldri fikk gjennomført selv. Det var koselig. Jeg og Adina var også nede en tur på grava til både Odd Arne og Odd Einar. Det var litt godt å ned å se grava igjen.
Etter møtet dro vi hjem, og jeg kjenner at det var utrolig deilig å være sammen med Adina igjen.
Alt i alt, var dette en av de mest fantastiske dagene jeg har hatt på lenge, og jeg håper at vi får ha flere av dem nå før jeg flytter. Det er nemmelig ikke mere enn to uker til. Tiden går jaggu fort!

Legg igjen en kommentar

