Elise Kristine

31 May

Du lurer nok kanskje på hvem Elise Kristine er, men hun ser altså slik ut. <–
Vi kaller henne til daglig for EK, og hun er ei rimelig livlig jente.
Hun er ei fantastisk jente som går på skolen min, og jeg kjenner at hun er en av de personene fra skolen som jeg kommer til å savne aller mest til neste år. Takk gud for at hun finnes på Facebook! Hun er som sagt ei livlig jente, og det ekstremt gode humøret hennes smitter lettere enn influensa. Det går ikke en eneste dag der jeg er i dårlig humør i nærheten av henne. Hun ikke bare god på den måten, men hun hjelper også til å holde seg våken hele natten.

I natt, da jeg ikke fikk sove, var det EK som reddet meg fra den helt ekstreme kjedsomheten. Vi snakket tull, og koste oss frem til sola var på vei opp igjen. Det er hardt å være natteravn, og jeg kjenner det på kroppen at den ikke er helt uthvilt i dag. Man kunne også se på EK at hun hadde hatt litt lite søvn, ettersom hun kom tuslende i digre pysjbukser som dekket croksene hennes. Men det gjør ikke noe, for EK er like søt uansett hva hun kler seg i.
Jeg vil bare si at jeg er utrolig glad for at jeg har blitt kjent med deg gjennom de to årene vi har hatt sammen på skolen, og jeg er blitt vannvittig gla i deg frøken <3

6 kommentar to “Elise Kristine”

  1. ek 31.05.10 kl. 09:46 #

    Tror du ikke egentlig jeg hadde gått med pysjbuksa uanz? Var liksom derfor jeg kjøpte den, for å gå med den over crogsa :-D
    Men, anyway, you made me smila!

  2. granatmuffin 31.05.10 kl. 09:47 #

    Jo, jeg tror egentlig det. Men det var en fin ting å blande inn. At du hadde dem på akkurat i dag liksom :)

  3. ek 31.05.10 kl. 09:49 #

    Ja, sannheten er vel egentlig det at jeg tok på crogsa fordi jeg ikke orket å bøye meg ned for å ta på tøyskoene.

  4. granatmuffin 31.05.10 kl. 09:52 #

    Jeg tviler ikke :P
    Jeg orka til og med å pynte meg i dag jeg :)

  5. ek 31.05.10 kl. 09:54 #

    Jeg reagerte på at jeg syns du var så søt i dag.

  6. granatmuffin 31.05.10 kl. 09:54 #

    aww, takk <3

Legg igjen en kommentar

