årets første..

30 May

I går var jeg ute å var pirat for første gang i år. Vi hadde et opplegg for ressorten, og det deilige været gjorde at det ble ganske bra. Det var fryktelig mange forandringer, stress og til slutt måtte vi bare ta absolutt alt på sparket, for vi visste null og nada om hva ressorten egentlig hadde i planene. det ble likevel vellykket, og jeg var fornøyd. Vi er da tross alt vant til å ta mye på sparket i pirat-bransjen.

Etter dette dro jeg til Jan-André. Jeg hadde lovet mammaen hans å se MGP sammen med henne, så vi lå benket på sofaen hele kvelden med sjokolade, is og annet godt. KOSELIG! Natten varte i evigheter, og jeg var ikke i seng før sola var på vei opp igjen. Det har vært noen deilige dager for å si det slik.

Legg igjen en kommentar

