Litt tanker..

18 May

Russetiden er nå over, og det kjennes igrunnen litt godt ut. De slitte og skittne russebuksene er av, og man kan kle seg normalt igjen. Dette bytte selvfølgelig på noen små problemer da jeg forsov meg i morges og innså at jeg ikke bare kunne slenge på meg russebuksa i farta lengre. Men det får man heller bare overleve.

Det er nå bare en måned til jeg flytter, og jeg kjenner på mange måter at det skal bli godt å komme seg bort. Men på andre måter vet jeg ikke helt hva jeg føler om det. En ting er hvertfall sikkert, jeg kommer til å savne klassen min og folkene på skolen noe helt vannvittig! De er helt utrolige, alle sammen!

I det siste har jeg tenkt mye, og jeg har innsett at det er alt for mange mennesker rundt meg som viser seg å være helt andre mennesker enn det jeg trodde de var. Mennesker som sa de alltid ville være der, men som ikke lengre er det. Jeg snakket med ei «gammel» venninne her om dagen, og jeg ble faktisk overasket over det hun hadde å si. Og jeg satt utrolig stor pris på det hun sa også. For selv om kanskje ikke har vist det, så har hun tenkt på meg.
For det er faktisk noe av det jeg trenger for tiden. Jeg sliter utrolig hardt med å takle at en av de menneskene som betydde mest for meg, ikke lengre er her for meg. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på ham. Jeg ser han for meg hele tiden, og uansett hva jeg bedriver tiden med, dukker minner som minner meg om ham opp. Og jeg tar dem imot på en like fortvilet måte hver eneste gang. Flere ganger om dagen.
I dag er det to år siden han ble innlagt på sykehuset. Og jeg husker fremdeles den fortvilelsen jeg hadde  i kroppen for nøyaktig to år siden. Fortvilelsen og uhvitenheten om hva dette var. Det var grusomt, og det er det enda. For ja, jeg inrømmer det. Jeg sliter, og jeg sliter mye!

Til slutt i dette innlegget som viste seg å plutselig bli mere sentimentalt enn hva jeg normalt tillater meg å legge ut i bloggen min, vil jeg takke vår kjære russepressident Tonje Madeleine Ellingsen, og resten av russekullet i Kvinesdal for en super russetid!

Du er så utrolig rå Tonje!

Én kommentar to “Litt tanker..”

  1. Madde 12.02.12 kl. 22:49 #

    Kult, jeg fant plutselig bare dette. Du er herlig du!

Legg igjen en kommentar

