Uken som var

15 May

Tja, i det siste har jeg kanskje vært litt mindre aktiv enn jeg pleier, men her kommer hvertfall litt fra uken som har gått.

Søndagen brukte jeg og noen medruss til å spasere fra Farsund til Lyngdal. Det var en fin tur, og vi brukte ikke mere enn 4 1/2 time, men du å pine så vondt det gjorde i beina!

jeg, Henriette, Nils og Terese

Henriette, jeg, Jana og Nils

Tirsdagen var russen rundt på skolene i området og herjet med vann. vi var på til sammen 11 skoler tror jeg, og hadde det helt knall hele dagen. Etter skolebesøkene var det klart for overnatting på skolen vår. Vi var 13 stykker, og i løpet av kvelden ble det rimelig koselig.

Russeknute. Jeg tok likegreit to fluer i en smekk, og drakk 0,33 L uten hendene og med tamponger i kjeften.

Elise Kristine Osbourne. Eller Lennon om du vil.

Etter en fin kveld med grillparty i hagen til Torhold, og smertefull kryping til Nese, la vi oss alle sammen til å sove i litt frossen lavo. Veggene inni var dekket av is, og det viste seg å være nermere -4 ute. Men vi overlevde natten, og startet onsdagen med terrordag.

Slik fant 1RM "klasserommet" sitt da første time startet.

Mens 1HS fant en litt mindre koselig oppstilling ute på hverandraen.

Og for å ikke glemme Ruben, må jeg få sagt at jeg var i en meget spennende bursdag hos ham i Kvinesdal i går. Grattis med 18års dagen Ruben!

Én kommentar to “Uken som var”

  1. ek 31.05.10 kl. 02:21 #

    Lennon!
    Og Potet i øyet!

Legg igjen en kommentar

