Russegøy.

6 May

I går tok jeg og Merete en av disse knutene som jeg egnetlig ikke hadde helt planlagt å ta i starten av russetiden. Jeg hadde vel egentlig ikke planlagt å løpe rundt flaggstanga i undertøyet, men slik ble det uansett. Jeg og Merete heiset russedressene våres til topps, og svingte oss rundt stanga i bare undertøyet. Vi trodde vel egentlig ikke at vi hadde tilskuere, men det viste seg å være feil. Menmen. En frisk sving i undertøyet har da ikke skadet noen.

Jeg hadde også gymtime i russebuksa i går. En perfekt dag å ta den knuten ettersom vi bare hadde orientering ute i skogen. Likevel klarte jeg å tryne langflat på bakken. Jeg og sara snakket om en film vi hadde sett, og skulle gi hverandre lillefingerpakten slik som på filmen. Jeg ble så opptat av denne lillefingergreia at jeg ikke la merke til steinen rett forran meg, og woops, der lå jeg langflat på magen. Og hikstende latterkrampe kom jeg meg opp igjen, og ingen skader skjedd.

Legg igjen en kommentar

