Drittdag.

5 May

I dag er en slik dag jeg kunne ønske man kunne hoppe over, rett og slett.
Skoledagen var grei. Jeg hadde 5 timer tentamensforberedelse som jeg brukte til å gjøre null og nada. Vi hadde også to timer gym som gikk rimelig greit, bortsett fra at jeg klarte å tryne langflat i bakken under orienteringa. Humøret under skoledagen var mere eller mindre på topp hele dagen, helt til samtalen med Britt. Vi fikk vite hvordan vi ligger ann i karaktermessig sålangt, og jeg var rimelig glad og fornøyd helt til hun spurte hvordan det går med meg. Det er absolutt ingenting galt i at Britt spurte, men jeg kjente at humøret mitt raste ganske kraftig etterpå. Jeg sov hele veien hjem fra skolen, og er fremdeles kjempesliten. Jeg kjenner meg deppa, og tanken på å måtte lese til tentamen gjør ikke humøret bedre på noen som helst måte. Da jeg snakket med Britt, fortalte jeg henne litt om hvor tungt alt dette med Odd Arne er. Det er første gangen jeg har snakket med noen om det etter at Odd Arne døde. Sånn bortsett fra på msn. Hvor bra det var å snakke om det vet jeg ikke, ettersom jeg har følt meg som et vrak etterpå..
Nå skal jeg benke meg i sofaen med pingviner og snus, og prøve å få gjort noe.

Legg igjen en kommentar

