Stygge vaner!

28 Apr

Jeg har begynt å få en litt stygg vane med å la A-M, læreren vår, provosere meg til enhver tid. Noe som ender med at jeg kjefter henne ut stadig bort. I dag var intet unntak, og jeg kjente at jeg ble ordentlig sint, rett og slett.
Vi en oppgave om å svare på et spørsmål der vi skulle komme med vår egen mening om noe. Jeg ble spurt om dette, og jeg svarte. Hun ble matt i tryne, og fortalte meg at dette var feil! Hvordan kan hun komme her å tro at hun har tilatelse til å fortelle meg at noe jeg mener om en sak er feil? Det var min mening hun spurte etter, ikke hva som var fasitsvaret, men MIN MENING! Jeg ble ordentlig sinna, og endte med å kjefte henne ut igjen.
Hadde det ikke vært for Sara, som ba meg roe meg ned litt, kunne dette blitt ordentlig stygt. Heldigvis klarte jeg å få med meg det Sara sa, og blokkerte umiddelbart ute stemmen til A-M i håp om at jeg ikke skulle hisse meg opp igjen.
Det gikk greit, og etter diskusjonen for litt over en time siden, har jeg ikke åpnet kjeften. Jeg blir så lett irritert på alt hun sier og gjør, og kjenner at jeg har lyst til å si imot henne på omtrent alt bare for å få ut litt. Men jeg tenker at det blir igrunnen litt for dumt, så jeg holder meg i tøylene. Enn så lenge.

Legg igjen en kommentar

