Flinke meg!

26 Apr

I dag har jeg vært så flink at det faktisk gjør vondt i kroppen, og nesa mi er ikke særlig fornøyd. Det er derrimot godfølelsen. I praksis i dag ryddet, vasket og ommublerte jeg og Sara omtrent hele arbeidstiden. Rommet i tok forr oss ble kjempeflott, og vi var storfornøyde med oss selv. Da jeg kom hjem fant jeg ut at siden jeg allerede hadde tatt forr meg ett rom i dag, kunne jeg likegreit ta for meg et til. Så dermed har jeg tørket støv og ommublert hele rommet mitt. Det ble utrolig greit, og jeg er virkelig fornøyd. Ettersom jeg har et snev av støvallergi, er ikke nesa mi særlig lykkelig over dagens gjøremål. Men noe må man ofre. Så nå kan jeg legge meg glad og fornøyd i rent rom og rent sengetøy.
I morgen står rydding av klesskap og bretting av klesvasken for tur. Jeg regner med at det sikkert tar hele dagen det også, ettersom det er ganske mye klær det er snakk om. Foreløpig syntes jeg det er helt greit, og kunne gitt meg ut på det med en gang om det ikke hadde vært for at klokka nermer seg sengetid, men det spørs om iveren er like stor i morgen etter en lang dag med allmenfag. Det trengs hvertfall.

Legg igjen en kommentar

