Ny dag.

22 Apr

I dag er det torsdag, og torsdager betyr at jeg kan sove lenge. Men i dag var jeg oppe klokka kvart på 7 faktisk.
Jeg har et håp om å få noe ut av dagen, før jeg går i praksis, og har sålagt klart meg bra. Jeg har fått gjort og levert en oppgave i heldefag, og tenker nå at jeg skal begynne å lese på samfunnsfagprøven jeg skal ha i morgen ettersom jeg skal i praksis i kveld og ikke får tid til slikt resten av dagen.
Jeg kjenner at jeg er klar for helg nå, men likevel så gruer jeg meg litt. På lørdag skal jeg på opplæring i dyreparken, noe som kan bli utrolig spennende. Jeg har lest gjennom programmet og prosedyrene, og tenker for meg selv at det kommer til å bli en syk bra sommer, til tross for alle de millioner tingene jeg må huske.

som dere så i forrige innlegg er russetiden i gang, og jeg storkoser meg rett og slett. Jeg er godt i gang med knutene, og nyter tilværelsen. Russekullet i kvinesdal er rett og slett toppen <3

Én kommentar to “Ny dag.”

  1. ek 31.05.10 kl. 02:25 #

    Jeg vet rett og slett ikke hvilken kommentar jeg har til det bildet …

Legg igjen en kommentar

