En helt fantastisk helg!

11 Apr

Til tross for at ting er som de er, og for at jeg har vært såpass mye nedfor den siste uka, så var helgen helt utrolig fantastisk!
På fredagskvelden var jeg på jobb, og sola skinnte som aldri før. Etter jobb gikk jeg en tur til Jan, der vi koste oss med M&M og film. Etter et par timers søvn på natta, gikk jeg i stallen igjen på lørdags morgen. Det har virkelig vært den nydeligste morgenen på utrolig lenge. Sola strålte og jeg smilte bredt. Før jeg dro hjem fra jobb snek jeg med bort til Ddim Ddu som lå å sov på jordet. Jeg la meg ned ved siden av henne, og vi to og pus lå der i sola å koste oss en stund. Det er en av verdens deiligste følelser å ligge på bakken i sola med et avslappet hestehode i fanget som bare lengter etter litt kos. Så med hennes hode i fanget, og en kosesyk katt ved siden av meg, føltes verden perfekt ut for en stund.
Etter at lykken ble avbrutt av annen oppmerksomhetssyk hest, dro jeg hjem for å gjøre meg klar til RUSSEDÅP!
Jeg dro tidlig opp til Terese der vi startet smått på drinkene før vi la i vei mot Kvinesdal. Dåpen gikk smertefritt, været var nydelig, og vi festet med godt humør. Utover natta kom vi oss hjem til Bestefar, og fikk litt blund på øyet.
Været i dag tidlig var like nydelig, og Terese, Jan og jeg dro ned på Mix for å få i oss litt frokost. Resten av formiddagen brukte vi på å ligge å kose oss på hverandaen til Bestefar. Det var helt vindstille der, og følelsen av å kunne ligge i t-sjorte, og likevel være rennende varm, var deilig.
Resten av søndagen min har jeg brukt på å grille fisk og gå tur. Det har rett og slett vært en drømmehelg, som kommer til å fortsette ut uka ettersom jeg ikke skal på skolen igjen før på Fredag. Jeg håper bare at det pene været fortsetter. Det er slikt vi trenger nå, pent vær. Det holder humøret oppe.

Legg igjen en kommentar

