Nå er det over..

7 Apr

I går tapte vår kjære Odd Arne kampen mot kreft, etter å ha kjempet tappert i nesten to år. Han var en helt utrolig gutt, som jeg fikk dele så enormt mange minner sammen med. Det føles så uvirkelig ut at han ikke er her lengre.. Jeg har ikke engang ord. Jeg var så heldig som fikk være en del av livet hans, og jeg kommer aldri til å glemme det vi hadde sammen. Han var så forståelsesfull og god tvers gjennom. Ingen har noen gang kunne få frem det beste i meg slik som Odd Arne gjorde. Han var virkelig unik.
Du vil alltid ha den spesielle plassen i hjertet mitt, den plassen du fant allerede da vi møttes første gangen. Jeg savner deg, og jeg vil aldri glemme deg.
Hvil i Fred. Jeg håper at du har det godt i himmelen nå! <3

Én kommentar to “Nå er det over..”

  1. Anita 07.04.10 kl. 08:46 #

    Kondolerer*klemme på*

Legg igjen en kommentar

