Jeg klarer det ikke..

5 Apr

jeg prøver å sove, men sitter her med de værste tanker. Jeg gjorde et forsøk på å komme meg inn på sykehuset for å få sett odd arne i dag, men det var nytteløst igrunnen. Han er rett og slett for dårlig. Jeg prøver å tenke positivt på tingene, men det er vanskelig. Det eneste positive jeg klarer å tenke er at han slipper å ha det vondt lengre, men vi andre kommer til å savne ham noe helt fryktelig! Er det en egoistisk tanke av meg? At jeg ikke vil at han skal dø, fordi at jeg vil føle meg bedre om han lever? Jeg håper virkelig at et mirakel skal skje, og at han i morgen våkner opp frisk, og god som ny. Men jeg er desverre redd for at det ikke skjer. De sier at tankekraft hjelper, og om man bare tenker og ønsker noe hardt nok, vil det skje. Jeg vil ikke akkurat si at det har hjulpet. Enda jeg vet at det ikke bare er meg som håper.
Jeg gruer meg bare til dagen kommer, og jeg håper at jeg vil få oppleve et siste eventyr sammen med ham før det skjer. Hva som helst, bare det er noe positivt som jeg kan putte i minneboka. Jeg håper!


Bildet er tatt i 2007, fra den tiden han var frisk, lykkelig og forelsket. Den tiden der vi alle hadde det flott sammen.

2 kommentar to “Jeg klarer det ikke..”

  1. Terese et Tustehue 05.04.10 kl. 23:44 #

    Alt ordner seg til slutt.
    Han er ikke redd for å dø, og det er klart vi kommer til å savne han. Dessverre er det ikke så mye vi kan gjøre med det. Alt kommer til å bli bra, om det går den ene eller den andre veien. All smerte vil bli borte.
    «Mirakler er svært sjeldne i våre dager» – Tante Bassa.
    Det er lov til å håpe, men som regel gjør du det bare verre for deg selv ved å håpe på noe du vet utfallet på. Jeg beklager at jeg er en skikkelig realist nå, og det nok ikke helt var det du håpet på.

  2. Adina 06.04.10 kl. 10:27 #

    Uansett hva som skjer så takler vi det sammen. Hele gjengen. Jeg håper fortsatt på et mirakel, men om ikke det skjer så finner vi en måte å overleve på.

Legg igjen en kommentar

