Gosh, I miss my pink hair!

29 Mar

Når jeg ser tilbake på bilder av meg selv med det rosa håret kjenner jeg virkelig et sterkt savn. Jeg så ut som et lite søtt sukkertøy til enhver tid, og jeg kunne se meg selv i speilet å smile uansett hvor crappy jeg så ut ellers. Jeg har vurdert mange ganger å farge det rosa igjen, men jeg har kommet frem til at det er alt for dyrt å farge det nå med tanke på at jeg må farge det brunt igjen før sommeren. jeg regnet litt på det, og kom frem til at det går nesten en hel 1000 lapp i farging, selv om jeg gjør det hjemme og ikke hos frisøren. men likevel frister det sterkt. Det er liksom meg. Det er Lise. Rosa hår = Lise Mari, rett og slett. Men desverre. Nå som jeg flytter, begynner å jobbe i dyreparken, blir boende i kristiansand til høsten og antagelig får meg en annen jobb enn i stall, betyr det at rosa hår ikke lenger er akseptabelt for min del. Men kanskje, kanskje jeg en dag farger det rosa igjen. Tiden vil vise.

Hva syntes du om det rosa håret? Er det slik du ser for deg meg?

Én kommentar to “Gosh, I miss my pink hair!”

  1. Terese et Tustehue 30.03.10 kl. 10:19 #

    Lise er rosa hår!
    Slik er det bare…

Legg igjen en kommentar

