Søren heller!

25 Mar

Det mest irriterende i verden er når man har muligheten til å sove lenge, men likevel våkner tidlig. Torsdager er det praksis, og da går jeg ikke hjemmefra før klokka 1. Ergo, jeg kan sove til hvertfall tolv. Men i dag våknet jeg første gang halv sju, la meg til å sove igjen, våknet klokka åtte, la meg til å sove igjen, så klokka ni, la meg til å sove igjen. Da klokka var rett før ti gadd jeg ikke mere, og sto opp. Til gjengjeld har jeg da fått vært i byen å fått ordna noen ting da. Og nå tenkte jeg å lage meg en himmelsk god frokost og ta en dusj før jeg stikker i praksis.
I morgen er det tilbake til skolen og Anne Margrete. Jeg må si jeg er ganske letta over at vi skal bruke store deler av dagen på å se film, for 5 timer med henne før ferien, er helt uutholdelig. Så kommer en helg med jobb og stallarbeid før jeg endelig kan rope ut i glede at jeg har ferie! Det blir utrolig deilig : )

Fåreløpig er ikke ferien særlig planlagt, annet enn at jeg skal på jobb fra fredag til søndag, feire bursdagen til en kammerat, to dager på cocoon, ut å ri litt og kanskje få unnagjort en del ting jeg enda ikke har fått gjort. Jeg skulle også ha vært hos allergispesialisten, men han skulle visst også ha ferie, så timen ble desverre utsatt. Fryktelig irriterende.
Bortsett fra dette tenkte jeg å bare ta livet med ro.
Når jeg tenker meg om, er kanskje ferien rimelig planlagt likevel…

Legg igjen en kommentar

