Paradise Hotel

25 Mar

I fjor bestemte jeg meg for at jeg ikke skulle gi etter for presset å begynne å se en så tåpelig serie som paradise. Jeg hadde sett den aller første sesongen som gikk på tv for mange år tilbake der den eneste deltakeren jeg husker var Dave med den utrolig stygge nesa. Jeg syntes det var helt tåpelig, og skulle aldri se det igjen. Desverre gikk ikke dette så bra, og midt oppi hele greia måtte jeg sette meg ned å se likevel. Denne sesongen ga jeg etter med en gang, siden jeg visste at jeg ikke kom til å klare å holde meg.
Det er ekstremt rart hvor hekta man kan bli av en slik serie, og hvor mye man lever seg inn i den. Jeg husker jeg en gang i fjor der jeg drømte om serien, og da spesiellt om Noor. Jeg var rimelig skremt dagen etterpå for å si det slik.

Så nå sitter jeg med nervøs mage over hvordan ting vil gå i kveld, og hvilken jente som blir stemt ut. Den eneste jeg vil ha ut akkurat nå, har en fredning. Så jeg er rimelig på tuppa. Spesiellt siden jeg er i praksis i kveld, og ikke får sett det. Men man skal ikke se bort ifra at jeg blir sittende oppe halve natta å se det på nett tv istede.


Og gjett hva folkens!? Fredag 21 Mai kommer paradise folka til småbyen min Farsund for å ut å feste. Om ikke det tar kaka, så vet jaggu ikke jeg!

Én kommentar to “Paradise Hotel”

  1. Anita 25.03.10 kl. 14:02 #

    Jeg har aldri sett det før i år. Skjønner ikke at de går med på det der frivillig.. :p

Legg igjen en kommentar

