tiden forsvinner

22 Mar


Er det noe jeg virkelig savner, så er det ungsomskolen og den gjengen vi var på den tiden!
Jeg syns det er skrekkelig morsomt å tenke tilbake på alt det gøye vi gjorde sammen, men samtidig er det utrolig trist å tenke over hvor dårlig kontankt jeg har med folkene. Det er svært lite jeg ser til mesteparten av dem.

Jeg savner tiden med dere folkens!

Én kommentar to “tiden forsvinner”

  1. Terese et Tustehue 22.03.10 kl. 22:58 #

    Jeg savner og tiden, men jeg savner ikke folkene, det er bortkastet å bruke tid på å savne folk som kastet deg i søppelen som om du var søppel. Da er det godt at det bare er de beste som blir stående igjen. Jeg er glad i deg pus! :D <3

Legg igjen en kommentar

