sånn kan det gå..

10 Mar

I dag morges hadde jeg og vekkerklokka en liten uenighet, noe som resulterte i at jeg forsov meg. Her nede jeg bor er alternativene for å komme seg til skolen etter at skolebussen har gått minimimale. Det betyr altså at jeg ikke kom meg på skolen i dag, og har ligget i senga frem til nå, og kommer til å ligge her til magen har skreket nok til at jeg vil høre på den, for så å gå å spise frokost.
På mandagen startet praksisen igjen, og de eneste jeg gjorde var å lage lasagne. Meget spennende og innspirerende dag må jeg si. Jeg fikk også russeklærne mine, og kan ikke vente med å begynne å bruke dem. Jeg vasset rundt i buksa hele dagen hjemme, og kunne ikke slutte å tenke på hvor mye jeg gleder meg til å kunne gå utendørs med den.

Jeg har også vurdert å sette i gang en ny spørsmålsrunde. Ville dette vært av interesse?

Én kommentar to “sånn kan det gå..”

  1. Adina 10.03.10 kl. 22:37 #

    Ikke noen ny spørsmålsrunde, de var så slemme sist!

Legg igjen en kommentar

