Endelig!

27 Feb

Endelig kan jeg få et lite avbrekk fra en hektisk skolehverdag. I går hadde vi samfunnsfagprøve OG muntlig høring i helsefag, noe som har preget den siste uka mi ganske hardt egentlig. Da jeg endelig kom meg hjem i går brukte jeg resten av dagen på å sove. Da jeg endelig sto opp, var klokka ikke mindre enn 21.15. Men det var nødvendig da, ettersom jeg var helt kjørt. I dag var jeg oppe halv 8 for å være med Terese ut i stallen. Jeg skyldte henne visst noen morgener, så da får jeg jo bare gjøre som hun sier. Morgenen gikk fort, men det gjør den alltid når man tilbringer den i stallen. De siste timene nå har jeg brukt på å rydde rommet og vaske klær. Det er godt å få unnagjort de tingene man har drøyd litt for lenge. Nå derimot, er jeg helt utslått igjen. Er godt at det er ferie, og jeg ikke trenger å opp tidlig før neste lørdag igjen.
Ha en flott helg og vinterferie folkens, det vet jeg at jeg skal hvertfall!

Legg igjen en kommentar

