Flotte dager.

24 Feb

De siste dagene har vært utrolig flotte egentlig.
Helgen tilbrakte jeg som vanlig i stallen, og jeg hadde for en gangs skyld en avslappende og fin helg. På fredagen hadde jeg Birgit med meg i stallen, og etterpå så vi og Terese glass house 2. Terese overnattet, så hun var meg meg i stallen Lørdags morgen. Da vi kom hjem sov jeg litt til Filmen PS. I LOVE YOU.
Søndag hadde vi filkveld hos terese. Terese, Ole, Kevin og jeg. Vi så American History X, En dag i livet og Boondock Saints. På mandagen var jeg en tur på Høygård for å treffe den slitne fyllekjæresten min som hadde vært på russetur til Danmark. (missunnelig? Å jada!) og Tirsdagen brukte jeg sammen med Jan. Vi så Book of blood og Bruno mens vi koste oss med diverse usunnheter. Ingen av de to filmene nådde til forventningene i det hele tatt, men det er nå så. Jeg fant også ut at jeg visstnok kjenner ganske godt til familien til Jan fra før av, siden de er av adella kruet. hehe.
Dagen i dag brukte klassen på skøytebanen, noe som var utrolig koselig rett og slett.




Legg igjen en kommentar

