Nerd?

19 Feb

I dag føler jeg meg virkelig som en nerd!
Vi har egentlig fri fra skolen, men likevel sitter jeg her å nerder. Jeg glemte boka på skolen, og måtte derfor på skolen å hente den, og siden busstilbudet suger maximalt her borte, så må jeg være til skolebussen går hjem kvart på 3.
Du lurer kanskje på hva jeg mener med bok? Vi har tema fordyping som vi skulle gjøre ferdig til i dag, og siden jeg ikke var ferdig, måtte jeg på et vis få tak i boka. Så da ble det slik.
Nerdete meg!

Legg igjen en kommentar

