Litt morsomheter fra VG1.

15 Feb

Legger ut noen morsomme kommentarer som fløy i luften gjennom førsteklasse i Kvinesdal.
Kos dere!!

4 februar 2009
Leif helge snakker om pytagoras, hvordan vi skal finne ut om en trekant er rettvikla.
LH: Så holder vi over den ene her og later som den ikke er der!
Trine: *sukker* Nå slutter vi å late som, så går vi heller å finner noen isbiter å koser oss. Okei??

9 februar 2009
Hele dagen har vi kranglet om å få sitte i hestesko. Trine er irritert og ute av det blå roper hun. » Hærregud, hvorfor kan vi ikke sitte i tresko!!??»
Søte trine!

11 ferbruar 2009
Leif Helge: Ikke for å være stygg med dere, men jeg ønsker dere bare alt godt i dette mattelivet!

12 februar 2009
Leif helge: Gå å sniff litt lim nå!
*Til Amina da hun ikke rakk å ut i friminuttet.

13 februar 2009
*Vi er på pleiestua og skal lære hvordan man skal løfte pasienter.
Arnhild: Skal vi prøve heis?
Trine: Ja, kan du ta meg i heisen? Jeg har alltid drømt om å bli tatt i en heis..!

1 april 2009
Ingrid: Dere skal ha norskprøven på data i dag.
Laila: blir det sånn alternativer og slikt på prøven da?
Ingrid: (med skurrende stemme) Det er fare for det ja.
Ingrid:

14 april 2009
Har dere hatt en fin påske da?
Ingen skader, og ingen forlovelser??
– Ja, er det ikke forlovelser som er på mote nå?

16 april 2009
Kim: Levde du i 1969 Ingrid?
Ingrid: Ja, la meg se hvor mange barn jeg hadde da?
Jeg hadde 100 negler å klippe da jeg.
Jeg hadde 20 selv og hver av ungene hadde 20, så da gadd jeg ikke mere. De fikk bare ordne det selv. Om de beit eller rev dem vet jeg ikke, det var hvertfall ikke mitt problem.

4 juni 2009
Snakk om vollyball.
En eller annen i klassen: Skal vi være 6 på hvert lag? Altså 6 på hver side?
LH: 6 meg her og 6 meg der, la oss gå å ha litt gruppesex!!!

Legg igjen en kommentar

