HeiHei bakterie, drikk deg sanseløs!

12 Feb

Til tross for de 16 enormt kjedelige timene denne uka med Anne Margrete og hennes forelesninger om bakterie og virus, så har jeg overlevd. Jeg har jo hatt Laila, som jeg har utrolig morsomme interne samtaler med, blant annet overskriften «Heihei bakterie, drikk deg sanseløs». Å forklare betydningen av dette har jeg rett og slett ikke gidd til å gjøre akkurat nå, ettersom den er vanskelig å forklare for de ‘utenforstående’.
Det jeg egentlig skal frem til er at uka mi har vært utrolig fin. På skolen har jeg hatt både Laila og Sara hos meg hele uka. Jeg har også fått sett kjæresten min en del, og jeg har overnattet hos Terese. Jeg har vært middels sprek med en gøyal gymtime, og tur rundt morsvold tjernet. Jeg har vært sosial, og jeg har sett film. Jeg har sett over en sesong med skins, og jeg har begynt på boka. Jeg har lest på lekser, og jeg har kommet meg gjennom dagens prøve med å skrive 5 datasider på en time. Dagens høydepunkt har også vært inntakt hele uke. Bussturen hjem mellom lyngdal og Farsund. Menneskene som samles i baksetet er geniale, og vi ler til vi sprekker.
I Morgen skal jeg i stallen en tur før det bærer avsted til Jeanette i bursdag. Jeg har ikke sett henne siden i sommer, og jeg gleder meg veldig. Halve den geniale bussgjengen kommer også, så det kan bli spennende. Jeg er hvertfall veldig klar for å ut å drikke igjen, det er helt sikkert.
På søndagen skal jeg også en tur ut i stallen, og jeg håper dypt og hellig at været som har vært de siste dagene skal holde seg over helga slik at jeg kan ut å ri i sola. Om de gjør det, vil jeg nesten si at jeg har hatt en perfekt uke!

Nå har kjæresten min kommet på besøk, så kan ikke gjøre annet enn å ønske folk en god helg :)

Legg igjen en kommentar

