En flott dag!

11 Feb

Gårsdagen var flott, og det eneste negative med hele gårsdagen var at jeg måtte flytte fra min kjære Laila.
Vi byttet plasser, og nå sitter jeg hverken med Sara eller Laila lengre, men så har jeg jo fått Jeanette ved siden av meg da :)

I går dro jeg med Terese hjem etter skolen. Anne lagde pannekaker og bacon til oss, og det smakte herlig. Etter noen usosiale timer på kondomeriets hjemmesider dro vi ut får å gå en tur rundt tjernet. Ole ble også med oss. Med mine små bein syns jeg tempoet ble litt for raskt, og vi var fort hjemme igjen. Da ble det tid for film, The Mist. Jeg kvapp en del, ikke fordi den var så utrolig skummel, men fordi Ole absolutt måtte se meg hoppe, flere enn en gang.
Etter filmen dro Ole hjem og jeg å Terese ble liggende å snakke til langt på natt. Jeg campet hos henne nemmelig, siden det ble såpass sent at jeg ikke gadd å dra hjem.  I dag er jeg sulten og trøtt, men det er ikke så farlig. Jeg hadde hvertfall en utrolig koselig gårsdag!

Laila og jeg med brillene våre.

Jeg og min Terese, tidlig i høst.

Legg igjen en kommentar

