KviLan.

7 feb

Som  jeg har nevn tidligere, var jeg på Lan fra fredag til lørdag. Det var Kvinesdalsrussen som arrangerte det, og jeg skulle være vakt fra 09.00-12.00 lørdags morgen, noe som resulterte i at jeg likegreit ble der fra fredag, og hjalp til med litt diverse og for å se teit ut med resten av gjengen. Jeg må si at jeg ikke angrer et eneste sekund for at jeg var med, og at jeg kunne gjerne vært helt til søndagen om jeg ikke måtte på jobb. Jeg hadde det rett og slett utrolig kult! Vi bedrev tiden med spill, fimer, og sosial kos. Vi rocka også mye av tiden på Guitar Hero. Jeg storkoste meg rett og slett, og ble mye bedre kjent med mennesker jeg normalt ikke snakker så mye med.
KviLan kan godt gjentas etter min mening!

Mulig at det kommer bilder senere, om jeg får tak i dem fra Tonje.

Legg igjen en kommentar