Da har jeg søkt

4 Feb

Da har jeg søkt på skoleplass for høsten 2010/2011. Det ble Kristiansand, siden det er det enkleste. Jeg må bytte bo adresse innen 1 juli, og siden jeg flytter til Kristiansand til sommeren uansett, så er dette det greieste. Jeg har virkelig ikke råd til å holde to leiligheter/hybler, noe jeg måtte gjort om jeg hadde valgt Stavanger.
Nå er det bare å håpe på det beste!

Én kommentar to “Da har jeg søkt”

  1. Adina 04.02.10 kl. 18:46 #

    Så til sommeren flytter du for godt?!
    Nå ble jeg trist, du flytter jo fra meg før jeg får sjangsen til å flytte fra deg!

Legg igjen en kommentar

