Lykke!

2 Feb

I dag er jeg ordentlig lykkelig og glad. Jeg fikk først melding av Marius om at han hadde fått låne hytta, og at det nå blir tur til Hovden  om bare to uker! Senere på dagen fikk jeg mail fra dyreparken, jeg fikk jobb. Så nå skal sommeren bestå av å henge i tømmerenna, bobbanen, fyrtårnet og traktorbanen. Dette blir en kjempe sommer, og jeg gleder meg virkelig. Jeg er rett og slett helt i ekstase i dag!!

2 kommentar to “Lykke!”

  1. Anita 02.02.10 kl. 19:15 #

    Grattis!! Så gøy!!:D
    Jeg kunne ikke gruet meg mer til sommeren.. Det innebærer to måneder dødsens på sofaen:s Prøver å få tak i sånne takvifter som er lydløse. De er visst veldig gode, så håper å få reddet sommeren i år.

  2. granatmuffin 02.02.10 kl. 22:34 #

    Høres virkelig kanon ut ja :P
    Men ja, de har slike vifter rundt forbi, og det er sinnsykt greit. Så du får se om du får skaffet deg en :)

Legg igjen en kommentar

