Lange dager..

1 Feb

<Til tross for at jeg bare sov to timer i natt, er jeg unormalt opplagt og føler meg i toppform. Eneste jeg har å si noe på akkurat nå er at jeg er fryktelig tissetrengt! Det er heldigvis friminutt snart.

I dag lærte vi litt om søvn og drømmer og slikt i de første timene, og jeg syntes at slikt er utrolig spennende. Vi snakket om feberfantasier også. Slikt er kjempespennende.
Nå har vi sykdomslære. Virus og Bakterier og slikt. Det er ganske spennende det også, men vi har den kjedelige lærer nå. 4 timer, og vi har henne enda 12 timer denne uka. Forrige halvår syns jeg disse timene gikk kjempefort med Beate, men etter at vi byttet lærer har jeg mistet all motivasjon for helsefremmende og syntes at alt som egentlig er spennende er blitt helt gørr rett og slett.

Når jeg kommer hjem i dag skal jeg skrive ferdi norsk oppgaven min, og jeg gleder meg faktisk litt. Den er blitt bra sålangt, så nå lurer jeg bare på hvordan jeg skal avslutte den. Etterpå tenkte jeg å begynne litt med disse tema oppgavene hvis jeg orker. Ellers blir det vel rett i seng å få noen timers søvn før det er på’n igjen i morgen tidlig.

Pappa kommer også hjem i dag. Han har smuglet med seg pingviner igjen. Nå har jeg vært tom siden før jul, så jeg gleder meg hysterisk!

Legg igjen en kommentar

