Hva skjer?

26 Jan

Vi sitter på skolen og jobber med en oppgave om demens, og jeg kjenner at jeg er virkelig fjern. Jeg skrev en settning her i sta som jeg ikke helt klarte å skrive riktig.
» Dette skyldes funksjonssvikt i hjerteparken.» Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte mens jeg skrev det, men camilla mente at jeg måtte ha tenkt på carebears eller noe lignende. Det riktige skulle jo selvfølgelig være «Dette skyldes funksjonssvikt i hjernebarken.» Noe som ganske klart gir en helt annen mening.

Jeg må si at jeg er ganske stressa denne uka siden vi har 3 innleveringer til fredag. Det er enda tre dager til, men jeg klarer rett og slett ikke å se hvordan jeg skal klare dette. Det ene er en norskoppgave som jeg enda har minst to sider igjen på, den andre er en samfunnsoppgave om buddhismen og denne helsefagoppgaven som krever 10- 15 sider. Jeg ser virkelig ingen enda. Det minste jeg kan håpe på nå er at maskinen ikke gjør noen dramatiske sprell igjen.

Bortsett fra alle disse dramatiske tingene kan jeg glede meg selv med at i kveld kommer Odd Arne på besøk, og i morgen skal jeg til Sara. På torsdag har jeg fri (til å jobbe med oppgaven i helse), noe som sier at jeg kan sove lenge og på fredag kveld er alle innleveringene over og jeg skal tilbringe nok en helg i stallen.  Jeg tror dette blir veldi greit til syvende og sist. Jeg skal også prøve å presse inn litt tid til Marius denne uka, ettersom jeg ikke har sett ham på en stund og savner han veldi.

LYKKELIG ER DEN SOM IKKE SØRGER OVER HVA HAN MANGLER, MEN GLEDER SEG OVER HVA HAN HAR.

Jeg har også tenkt på Inga i dag, og jeg kunne ønske at hun fremdeles var i klassen hver eneste dag, istede for bare ved store prøver og andre slike annledninger. Jeg savner deg Inga!

Legg igjen en kommentar

