Langhelg.

25 Jan

Etter å ha stått med bøsser for Haiti, dro jeg hjem og fikk i meg noe mat og fikk pakket ned noen ting før jeg dro i stallen. Rei Sweeten og foret etterpå kvelds. Siden vi ikke hadde foreldre til å kjøre til og fra stallen ble Terese og jeg sovende i stallen. Vi så The sisterhood of the travelingpants 1 og 2 før vi la oss. Det blåste kraftig ute, og med spøkelser på området ble det en ganske skremmende kveld egentlig. Men da vi først sovna sov jeg ganske godt der ute i soveposen min. Morgenen etterpå var det foring og stell igjen, og siden det var hundetrening i hallen måtte vi vente til etter middag med å si. Så vi tok oss god tid til utstyrspussing. Da vi endelig var ferdige med alt sammen hadde vi tilbragt 24 timer i strekk i stallen. Det tærer hardt på, så jeg sovnet allerede klokka 8 om kvelden, og sov helt til 10 i dag morges. 14 timer med søvn er ikke galt.
I dag har vi hjemmedag der vi skal jobbe med noen oppgaver, men siden pc’n min gikk til helvete, har jeg brukt hele morgenen og dagen på å få orden på den. så først nå får jeg muligheten til å jobbe med det jeg faktisk hadde planer om å gjøre hele dagen. Noe slit rett og slett.

Legg igjen en kommentar

