Irritasjon på høyt plan!

18 Jan

Vi hadde jo så fint planlagt denne Spania turen, og jeg var begynt å bli rimelig gira. Men nå er det 6 stykker som har trukket seg, og dermed blir det ikke tur. Jeg mildt sagt rimelig forbanna over klassens dårlige engasjement. Vi er en liten gjeng som er kjempegira på å komme på tur, mens resten bare driter i det. Forbanna.
Så nå sitter jeg her for meg selv å lurer på hvor jeg vil reise uten drittfolka. Jeg vil så mange plasser! Tyrkia, Spania, Frankrike og ikke minst London. Og jeg vil ha Carina med meg, fordi jeg liker Carina! Jeg vil også ha med meg Elisabeth og Laila fordi de er så utrolig søte. Og selvfølgelig Inga og Sara, fordi humøret og humoren deres rocker! Så hva sier dere folkens, drar vi på tur alene eller? :P

2 kommentar to “Irritasjon på høyt plan!”

  1. wasmuth 18.01.10 kl. 19:05 #

    Årh, i feel you! Det var akkurat sånn vi hadde det ifjor. Men det var fordi det ble veldig dyrt med lærerne, så ingen gadd lengre. Det ble ca 4000 pr pers. De andre som reiste i år, måtte jo ikke betale for lærerne. Dustelærere vi har da.

  2. granatmuffin 19.01.10 kl. 11:39 #

    Jepp. Teite dustelærere :O

Legg igjen en kommentar

