Godt Nyttår.

2 Jan

Det er 2010, og jeg håper virkelig at dette blir et bra år. Jeg har ingen nyttårsforsetter, men jeg vet likevel at jeg vil oppnå ting som gjør meg glad. Jeg vil oppnå ting som gjør hverdagen bedre, og jeg vil oppnå ting som er bra.

Nyttårsfeiringen gikk ikke som jeg hadde håpet, og om jeg skal være ærlig så var den ikke spesiellt vellykken heller. Hvertfall ikke etter mitt syn. Jeg hadde det koselig mesteparten av tiden, og Tor Arne og Kathrine gjorde en kjempejobb med kalkunen, men mye av tiden ble også brukt på å være irritert og lite tilstedeværende i når det kommer til tankene. Jeg lå også fyllesyk på fredagen, noe jeg absolutt ikke fortjente siden jeg nesten ikke hadde drukket noen ting.
De få dagene, eller timene kan man vel egentlig si, etter nyttår har ikke vært så bra de heller. Men det har sine egne grunner.

Jeg har også mistet en del lesere i det siste, og jeg tror ikke det blir noe bedre. Jeg har blogget lite, og det kommer nok til å forbli slik en stund.

Bortsett fra alt dette, har jeg det egentlig helt fint, og jeg gleder meg over et nytt år.
Så, godt nyttår folkens. Måtte 2010 bli vårt aller beste år!

Legg igjen en kommentar

