X-mas.

27 Dec

Først og fremst må jeg nesten beklage litt dårlig blogging i det siste. Jeg har vært en meget opptatt dame i det siste, og når jeg først har tid til å blogge, har jeg vært så mett at jeg ikke har orket.
Julaften var fantastisk. God Mat, nydelige mennesker og masse flotte gaver! Ettersom jeg har blitt såpass gammel som jeg har blitt, så regnet jeg ikke med å få fullt så mange gaver som jeg har pleid, men joda. Under treet var et stort flertall av gavene til Lise. Og jeg likte alle som en. Men jeg har også lært å passe meg litt for hva jeg skriver på ønskelista. Jeg fikk faktisk 4 søte og gode varmeflasker. Så jeg skal hvertfall ikke fryse i senga fremover.

1 juledag var jeg en tur å stallen å rei Lacasa i snøen. Vi skulle også egentlig på båttur, men siden det er masse fin snø på sørlandet fortiden, ble ikke det noe av.
2 juledag var det duket for middag hjemme på lunde. Skalldyr. Herlig <3 Etter maten var egentlig planen å slappe av, men jeg endte opp hos karen og en tur på byen etterpå istede. Og jeg angrer ikke.
I dag var vi på middag i kvinesdal hos Bestemor. Alt for mye mat, dessert og snøballkrig resulterte i at min fyllesykfrie dag, endte ut i kvalme og ekkelhet i magen likevel. Så nå ligger jeg her i senga med en vond mage og et vondt hode. Får håpe at ikke lillebror har smittet meg med hans akutte og forbigående spysjuke. Bare å krysse fingrene.

Har dere andre hatt en fin jul da?

Meg på julaften

Pakker <3

Legg igjen en kommentar

