Det er jul.

24 Dec

Pakkene fra Nissen er åpnet, og jeg har allerede rukket å sett peter pan 2 på tv. I går var jeg i stallen en tur å rei både Sweeten og Lacasa. Nå er Lacasa haltfri, og det betyr at jeg sitter med to hester å ri i jula. Det er godt Birgit er hjemme og kan ta den ene på tur innimellom. Utover dagen fikk jeg levert noen pakker, og vi kjørte alle gavene opp til besteforeldrene mine, for det er der vi skal feire. Kvelden brukte jeg på å redigere film og se Grinshen. Jeg liker virkelig den filmen, og det er man absolutte favorittjulefilm. Som sagt er det allerede 24 desember i dag. Jeg har ikke fått meg til å åpne den siste luka i kinder kalenderen min, jeg har liksom ikke julefølelsen enda. Men det er mulig den kommer når vi skal til mor og far å spise grøt om noen timer. Jeg tror det blir en fin kveld.

God Jul alle sammen!

2 kommentar to “Det er jul.”

  1. Anita 24.12.09 kl. 15:37 #

    Teite influensaen gjorde så jeg ikke ble ferdig til jul, så skal begynne på et skikkelighogg nå. Prøve å rekke en sort før stallen, og en etter før jeg skal til mamma og de og feire.. stress..

    God jul!!

  2. Odd Arne 24.12.09 kl. 16:14 #

    Får håpe julefølelsen kommer snikende.
    Ønsker deg en riktig GOD JUL!

Legg igjen en kommentar

