Bloggfakta.

22 Dec

Jeg har funnet ut at om jeg ikke er en god blogger, så er jeg hvertfall en ganske aktiv en. Jeg har hatt bloggen min i 81 dager, og i løpet av disse 81 dagene har jeg rukker å blogge 92 innlegg (dette blir nr 93). Jeg har også bare misset 11 dager på bloggen. Jeg har også rukket å få 218 kommentarer. Det har vært inne 5 205 stykker, som ugjør et gjennomsnitt på 64 visninger daglig. Men i løpet av de siste 30 dagene har gjennomsnittet økt til 95 visninger per dag. Min travleste dag hadde 218 besøkende faktisk, og det har dagen jeg hadde spørsmålsrunde. Jeg vil si at jeg er ganske fornøyd jeg.

Én kommentar to “Bloggfakta.”

  1. Erik 27.12.09 kl. 21:43 #

    Bedre enn meg. lager en blogg så går det 2 – 5 dager så gidder jeg ikke mere.

Legg igjen en kommentar

