Det er vinter.

20 Dec

Da jeg våknet i morges fikk jeg mildt sagt sjokk! Jeg sjekka yr en siste gang før jeg la meg i halv 1 tiden, og der sto det at det ikke skulle snø før etter 12, men da jeg våknet var det hvit ute, og full snøstorm, og jeg skulle liksom ut i stallen? etter ye kaving og styr fikk vi kravd frem bilen, og jeg fikk terese med meg ut i stallen. Hestene ble stående inne i da, og vi måtte måke frem dørene. Låven var full av snø og den stakkars lille ponnien som sto i den ene uteboksen hadde en del snø inne hos seg. Etter å ha valset rundt i en halvmeter med snø kom vi oss hjem etter foringa. Snøen faller fremdeles og måkinga utenfor huset føles rett og slett forgjeves, ettersom innkjørselen er full av snø igjen.
Litt senere i kveld skal vi en liten gjeng ut å ake, og jeg gleder meg. selv om jeg tror det er for mye snø til at det funker så bra.

Terese.

meg.

Meg igjen.

Legg igjen en kommentar

