Sko shopping.

19 Dec

Jeg skulle liksom bare en liten tur til byen for å se om jeg muligens kunne finne et par sko som jeg kunne tenkt meg å gå med på nyttårsaften. Skohjørnet var butikken jeg oppsøkte ettersom de har de billigste skoene, men jeg fant ingenting. Derfor tok jeg turen ned på eurosko for å se, og jeg kom hjem med to nye par. Og jeg som bare skulle se litt? Hadde det ikke vært for at de ikke hadde min størrelse, hadde jeg kommet hjem med tre par faktisk.

Hva syntes dere om skoene?

Én kommentar to “Sko shopping.”

  1. Anita 20.12.09 kl. 00:47 #

    De var knallkule!! Likte spesielt godt de nederste. De øverste så litt kalde ut på vinteren:p hehe..

Legg igjen en kommentar

