Kakebaking,

18 Dec

Juleavsluttningen gikk fint, og da jeg kom hjem satte meg og pappa i gang med litt julebakst. Det er lenge siden det har vært noe julebakst her i huset, så i år var det på tide igjen.

pepperkaker.

havreflarn.

mine fantastisike risboller.

pappa har pyntet ansiktet mitt med mel.

snømannen Herman hadde et uhell.

Etter bakingen dro jeg i stallen for å ri, men det ble det lite av ettersom Lacasa var blitt halt. Vannet har frossen i stallen pga kulda, og det gjør stalljobben straks mye tyngre, for første gang gruer jeg meg til å gå på jobb.

2 kommentar to “Kakebaking,”

  1. Anita 19.12.09 kl. 13:17 #

    Stakkars herman:p Hahahaha!!
    De risbollene så gode ut.. namnam!!
    Herlig å slippe vann som fryser i stallen:D

  2. Birgit 19.12.09 kl. 15:26 #

    Så koselig! :) Syns synd på Herman. R.I.P.
    Meg og paps skal lage pepperkaker i morgen. Gleder meg! Vi snakket om deg da vi skøytet i dag. Skulle invitert deg med, men det skjedde så spontant.
    juleklemz.
    ps. må.møtes.snart.com :D

Legg igjen en kommentar

