Kosedag.

17 Dec

Jeg forsov meg i morges. Jeg glemte å stille klokka tilbake etter at jeg hadde praksis i går, så den ringte ikke før etter at bussen hadde gått. En smule for seint, men det gikk fint. Mamma og Pappa kjørte meg. Skolen i dag var avslappende og ganske morro. Vi lagde julekort, spiste pepperkaker og drakk julegløgg. Vi lekte også psykolog-psykolog. En fantastisk morro og frustrerende lek som jeg tror fallt godt i smak hos klassen.
Etter skolen dro jeg og Terese til byen for å ordne siste rest av julegavene, så nå er jeg egentlig ferdig. Etterpå dro vi til Tone og så på film. Først Barbie og Pegasus, og så Tingeling og den forsvunne skatten. Barbie var i 3D, men det funka ikke så bra på Tone sin lille tv. Nå har jeg nettop kommet meg ut av dusjen og kommet meg i seng. Er rimelig klar for en god natts søvn og en kort skoledag i morgen. Så er det ferie! Jeg gleder meg.

Sara og Trine.

Carina<3

Min søte kakemann.

Trine og jeg<3

Winnie (& Kaia) med 3D briller.

Én kommentar to “Kosedag.”

  1. Anita 18.12.09 kl. 00:11 #

    Sabla greit med unger så man får sett litt barnefilmer:D Hehe..
    Mange er så morsomme, og så slipper man de skakke blikkene, selv om alle egentlig ser de:p

Legg igjen en kommentar

