Jeg blir så forbanna!

14 Dec

På fredag er det juleavsluttning med skolen, og planen min for dagen var å droppe hele avsluttninga å bli hjemme. Den skal jo bare være i kantina, og vi har ingenting annet den dagen. Men nå får jeg høre at Britt kommer rundt å skal skrive fravær for de som ikke er der. Ego, vi får fravær for en hel dag (7 skoletimer) mens vi egentlig bare er bort fra 2 timer. Avsluttninga er ferdig seinest halv 11, og vi må da sitte å vente i nesten 5 timer på neste buss hjem. Jeg blir så ergelig forbanna at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg! Når skolen ikke klarer å sette opp busser til oss som gjerne vil hjem, så kan de vel la være å skrove fravær. Hva er det egentlig å sette fravær på? En tale fra rektor, litt sang og spilling på scenen? Jeg vil ikke akkurat si at vi går glipp av noe for å si det slik.

2 kommentar to “Jeg blir så forbanna!”

  1. wasmuth 14.12.09 kl. 21:17 #

    Jeg vet, det er helt på trynet!!!! Jeg tror jeg skal skulke uansett. En latterlig og UNØDVENDIG dag.

  2. Odd Arne 16.12.09 kl. 12:38 #

    vente i 5 timer på bussen?? Åsså i jula?? Nei det går ikke.. Jeg kan hente deg i Kvinesdal på fredag, vist du vil det?

Legg igjen en kommentar

