Jeg er hekta igjen.

13 Dec

Jeg hadde lagt L word på hylla en stund, men er nå hekta igjen. Problemet er bare at jeg er midt i den tjedje siste episoden. Altså bare to episer igjen av de 5 sesongene jeg har. Sesong 6 kan jeg alltids få lastet ned, men hva etterpå? Da er det ikke gflere sesonger ute på nettet å svever? Jeg har et problem. Jeg har et The L word problem!

Én kommentar to “Jeg er hekta igjen.”

  1. Adina 14.12.09 kl. 07:55 #

    Du klarer deg, vi tar bare å fyrer løs med en ny spennende serie. House? Greys på nytt? Ånei, jeg veit.. COUGARTOWN!

Legg igjen en kommentar

