Stress?

12 Dec

Denne helgen skulle være stressfri. Det var hvertfall det jeg hadde håpet på. Gårsdagen var absolutt ikke stressende da. Jeg vil vil si at det er den minst stressende kvelden jeg har hatt på måneder. Jeg brukte kvelden sammen med kjæresten min. Vi så film og koste oss.
Men den koselige kvelden tok en brå slutt i dag  morges da vekkerklokka ringte kl kvart på 7. Jeg tror aldri jeg har følt meg så fyllesjuk før. Jeg kasta innpå smertestillende og veiva rundt i huset som en kanonfull fyllik før jeg endelig kom meg ut i stallen, bare en halv time for seint. Morgenstellet gikk, stallmøte, handling av julegave, øving til juleshow, generalprøve, klipping av hest, kveldsstell.. Eneste grunnen til at jeg ikke har lagt meg enda er på grunn av vekkerklokka. Jeg kan ikke slå den på enda, ettersom den bare ringer. Jeg må visst vente til den er nermere 11 før jeg kan sette den på 10 uten å ringe.
I morgen skal jeg ut å hjelpe terese med resten av morgenstellet halv 11, for så å ut å ri Ddim Ddu en tur, så må jeg full fart hjem å få i meg noe mat, pakke inn og levere gaven til tante, ut igjen i stallen å stelle klar hingsten til raseparaden, stå parkeringsvakt, vise ringsten på paraden, hjelpe til med alt det folk ikke klarer å hjelpe seg selv med, rydde og først etter det kan jeg komme meg hjem, gjøre ferdig samfunnsfagprosjektet, og muligens sove litt før jeg må opp igjen halv 7 på mandags morgen.
Som sagt var planen min en stressfri helg, men det ser jeg ikke ut til å ha lykkes med. Jaja, bedre lykke neste helg?

3 kommentar to “Stress?”

  1. Birgit 12.12.09 kl. 23:33 #

    SHIT ASS! Jeg misunner deg ikke det der. Er drittlei av det juleshowet etter gud vet hvor mange år på rad. :P Og fruen er alltid i storhumør da. Fantastisk! Men jeg skulle likt å sett på.

  2. granatmuffin 13.12.09 kl. 00:11 #

    Fruen er faktisk i godt humør fortiden. utrolig nok. Hvertfall i forhold til tidligere. Lurer på hva det kan komme av? Kanskje den ekstra nikotinen hun får av å røyk og tygge nikotintyggis samtidig?

  3. Birgit 14.12.09 kl. 09:22 #

    Hu røyker enda ja. Ikke overraskende. :P

Legg igjen en kommentar

